هر چی بخوای

هر چی بخوای

G A L A X Y

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 38
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1



the king of the iran:ALIREZA GALAXY

آمار وبلاگ:

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 38
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1


اِس اِف اِس

ترکه دنبال یه دختره می ره از ش جلو می زنه

 --------------------------------------------

پسر دوستت دارم

دختر خفه شو
پسر:عاشقتم
دختر:خفه شو
پسر:میمیرم برات
دختر:خفه شو
پسر:فدات شم
دختر:خفه شو
پسر:نوکرتم و خاک زیرپاتم
دختر:خفه شو
پسر:زنم میشی؟
دختر:جدی میگی؟
پسر:خفه شو

 

--------------------------------------------

به لاک پشت می گن خالی ببند میگه دویدم دویدم

----------------------------------------------

نرکه تو خیا بون پوست موز دید گفت با ید دوباره بخورم زمین

----------------------------------------------

ترکه باشگاه رقص می زنه ضرر می خوره چون به هرکی که می رقصیده شاباش می داده

----------------------------------------------

رشتی ها به دمپایی می گن منبر

----------------------------------------------

رشتی ها به دکمه می گن بستنی

---------------------------------------------

رشتی ها به توالت می گن زور خونه

---------------------------------------------

به ترکه می گن چرا پل درست می کنن میگه چون کشتی از زیرش رد شه

--------------------------------------------

رشتی ها به گوشت کوب می گن لهستان

--------------------------------------------

رشتی ها به آلمان می گن :نازی آباد

-------------------------------------------

از ترکه پرسیدن شما چرا ترک شدید؟گفت ما اول ترک نبودیم تو بیمارستان عوضمون کردند

-------------------------------------------

رشتی ها به روز پدر می گن یوم الشک

-------------------------------------------

ترکه ۱۰۰ بلیت اتوبوس می خره می گه دربست

یک روز ستاره ی آرزو به من گفت : آرزو کن من از او تو را خوا ستم و او گفت : در کار جنس بنجل نیستم

 

--------------------------------------------

یه روز یه یارو از دز سینما رد میشه روی در سینما نوشته بود خوابگاه دختران بعد یارو گفت یه سینما اینجا بود که شد خوابگاه دختران

--------------------------------------------

۲ تا ادم برفی بودند که عاشقه هم بودند و رودخانه ای در میان آن دو بود آن ها اونها از عشق هم آب شدند تا به رودخانه رسیدند

-------------------------------------------

ارزو ی جوجه تیغی: نازش کنند  آرزوی پاندا:ازش عکس رنگی بگیرند گوسفند :صندلی جلوی وانت بشینه ارزوی خر : بهش نگن ترک

------------------------------------------

یارو داشته تو دریا غرق می شده داد می زد کمک کمک من شنا بلد نیستم ترکه می گه: خوب من تنیس بلد نیستم با ید داد بزنم

-----------------------------------------

یارو بی هوا رفت بیرون خفه شد

----------------------------------------

ترکه سر سفره داد می زنه می گه نون بربری بربری می گن چی شده می آب تو گلوم گیر کرده

---------------------------------------

می دونی فرق تو با مه چیه ماه باید ۳۰ روز با شه تا کامل شه ولی تو خودت ماهی

---------------------------------------

و اس ام اساي love

 

 

 

๑۩۞۩๑اس ام اس سرا๑۩۞۩๑ 

عزيzم iلاewيو !!

از بس دوستت دارم قاطي كردم!!!

๑۩۞۩๑اس ام اس سرا๑۩۞۩๑ 

منو ببخش كه بي خبر تو خلوتت پا ميزارم

مقصرش تنهاييه من كه گناهي ندارم.

๑۩۞۩๑اس ام اس سرا๑۩۞۩๑ 

واسه مشق امشب صدبار بنويس اوني كه به يادش نيستي هميشه به يادته!

๑۩۞۩๑اس ام اس سرا๑۩۞۩๑ 

يه اتاق آبي دارم / يه دل ساده ساده /تا حالا فكرشو كردي / كه دلم دل به تو داده

روي طرح آبي دل / نقش عشقت بي نظيره / از همون نگاه اول / دل به عشق تو اسيره

توي تابلوي رو ديوار / عكس ماهت توي قابه / هميشه هم نفسم باش / اين خودش عنده ثوابه

توي قلب عاشق من / عشق پاكت موندگاره / همدمم، هم آشيونم / با تو پاييزم بهاره...

๑۩۞۩๑اس ام اس سرا๑۩۞۩๑

د

د

د

دو

دو

دو

دوس

دوس

دوس

دوسه تا ميشه شيش تا !!! چيه فكرز كردي ميخوام بگم دوست دارم؟!

كور خوندي! من:

‌« ميميرم برات »

๑۩۞۩๑اس ام اس سرا๑۩۞۩๑ 

عشق من بي كسي و شب با تو پايون ميگيره

همه رگ هام از حرارت نگات جون ميگيره

๑۩۞۩๑اس ام اس سرا๑۩۞۩๑ 

اگه روزي فهميدي 1000 نفر دوست دارن بدون يكيش منم

اگه يه روز فهميدي 100 نفر دوست دارن  يادت باشه يكيش منم

اگه يه روز متوجه شدي 10 نفر دوست دارن يادت باشه منم يكيشم

اگه يه روز فهميدي فقط 1 نفر دوست داره مطمئن باش اون يك نفر منم

و اگه يه روز فهميدي هيچ كس دوست نداره بدون من مردم...

๑۩۞۩๑اس ام اس سرا๑۩۞۩๑

دل تو وقتي ميگيره دل من ميخواد بميره

حاضرم دلم فدات شه تا  كه قلب تو نگيره

๑۩۞۩๑اس ام اس سرا๑۩۞۩๑ 

اينو ترجمه كن:

( w9>ت  I>/p     )

فارسي بخونش!

بابا بي سواد نوشتم دوست دارم!

๑۩۞۩๑اس ام اس سرا๑۩۞۩๑ 

شارژ جديد قلب !!!

*140* دوست دارم#

๑۩۞۩๑اس ام اس سرا๑۩۞۩๑

هر وقت بهت ميگم دوستت دارم ميخندي، پس يه دل سير بخند چون به اندازه تموم خنده هاي قشنگت دوستت دارم.

๑۩۞۩๑اس ام اس سرا๑۩۞۩๑ 

من آمدم به دنيا كه عاشق تو باشم

خدا كنه بتونم كه لايق تو باشم

๑۩۞۩๑اس ام اس سرا๑۩۞۩๑ 

ماهي بدون آب فدا ميشه

ماهيتم، تو آبي، فدات بشم الهي !!!

๑۩۞۩๑اس ام اس سرا๑۩۞۩๑


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: علیرضا تاريخ: 4 شهريور 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to galaxyother.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com